loading...
تهران موزیک
بازدید : 41 پنجشنبه 11 اسفند 1390 نظرات (0)
آهنگ جدید,فوق العاده زیبا و  شنیدنی سیامک عباسی به نام جوون تر که بودم با 2 کیفیت

mp3 320
download

mp3 128
download


متن ترانه :

جوون تر که بودم
یکی عاشقم بود
منو که نمیدید
دلش میگرفت زود
میگفت خیلی وقته
دلم پا به پاته
میگفت هرجاباشی
نگاهم به راته
منم بچه بودم
دلم پرپرش شد
بهش اینو گفتم
اونم باورش شد
خلاصه نشستیم
یه رویا کشیدیم
واسه زندگیمون
چه خوابایی دیدیم
به هم قول دادیم
که باهم بمونیم
تا هرجا که میشه
تاهرجا بتونیم
ولی من نموندم
نه اینکه نمیشد
زدم زیر قولم
دلم دَم دَمی شد
حالا گاهی وقتا
به یادش میفتم
درست لحظه هایی
که یادش میفتم
تموم وجودم
پر از شرم میشه
به این خاطراتش
سرم گرم میشه
به هم قول دادیم
که باهم بمونیم
تا هرجا که میشه
تاهرجا بتونیم
خودم زندگیمو
به حسرت رسوندم
درست خاطرم نیست
ولی پاشو خوردم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 40
  • بازدید سال : 45
  • بازدید کلی : 1,356